Для наповнення сайту товарами в інтернет-магазині на базі плагіну Woocommerce заздалегідь потрібно підготовити данні про товари. В статті приведено перелік таких данних та коротко описано як іх вводити та редагувати.
Картка товару інтернет-магазину зі сторони відвідувача
Розглянем вигляд картки товару зі сторони відвідувача. Для прикладу візьмемо картку товару з реального інтернет-магазину електродвигунів. Верхня частина картки товару інтернет-магазину може мати, наприклад, такий вигляд:

На копії екрана червоними прямокутниками виділено блоки данних про товар. Розглянемо іх детальніше.
- Найменування товару.
- Короткий опис товару.
- Ціна товару. Для варіативного товару приведено діапазон цін.
- Для варіативного товару показано вікно вибору варіацій.
- Ціна вибраної варіації товару.
- Додаткова інформація щодо товару. На даннму сайті такий банер реалізовано з допомогою плагіну WooCommerce Conditional Content.
- Категорії та мітки товару.
- Головне зображення товару. Для варіацій можна вказувати окреме зображення для кожної варіації.
- Галерея зображень товару.
- Вкладки з повним описом товару, параметрами товару, відгуками. За допомогою плагіну Custom Product Tabs for WooCommerce в цій області можна додавати додаткові вкладки.
- В нижні частині карточки товару можуть бути розміщені супутні товари, зв’язані по логіці з пропонуємим товаром (up-sells). Супутні товари можуть збільшувати суму замовлення допомагаючи покупцю вибрати додаткові товари для вирішення його задачі.

Тепер заглянем в адміістративну панель сайту для наповненя сайту товарами.
до змісту ↑Картка товару зі сторони редактора магазину
Для наповнення сайту товарами потрібно увійти до системи і в панелі редагування вибрати розділ “Товари”. У розділі можна створити новий товар або редагувати вже раніше введений.

Після вибору відкривається сторінка для вводу або редагування данних для товару. В поля на початку сторінки можна ввести або відредактувати назву товару, зробити опис товару, вибрати категорію для товару:

Товар в інтернет-магазині на Woocommerce може бути:
- звичайним
- згрупованим: набір звичайних товарів,
- партнерським: посилання на товар іншого магазину
- варіативним. Варіативний товар – це звичайний товар, але він має свої особливості (атрибути), від яких змінюється ціна товару. Таким атрибутом може бути розмір, колір, тощо.
Вказати тип товару можна в метабоксі “Дані товару”:

В залежності від типу товару зявляються додаткові поля для вводу данних про товар. Так для звичайного товару – з’явиться поле для вводу ціни. Для партерського товару – крім ціни додатково з’явится поле для вводу посилання на товар в іншому інтернет-магазині.
Для вводу варіативного товару потрібно створити або вибрати атрибут (тобто характеристику товару), який буде виступати в якості варіації. Таких атрибутів може бути декілька що збільшує кількісь варіацій.

Далі в вкладці “Варіації” можна вибрати варіацію для товару та вказати особливості кожної варіації: ціну, фото, розміри, вагу, тощо.

В інших метабоксах на сторінці можна вибрати головне зображення товару, створити галерею фото товару, заповнити короткий опис товару.
При використані на сайті плагіну для пошукової оптимізації на сторінці буде показано окремий метабокс, куди можна буде ввести данні для формування сніппету пошукових систем та соціальних мереж.
до змісту ↑Підсумки
Отже мінімальний набір данних для наповнення сайту товарами для інтернет-магазину на Woocommerce буде наступним:
- Найменування товару.
- Описи товару (короткий та детальний).
- Ціна товару. Для варіативного товару – ціна для кожної варіації.
- Для варіативного товару – атрибути для варіацій.
- Категорії та мітки товару.
- Головне зображення товару (для варіацій можна вказати зображення для кожної варіації)
Якщо на сайті використовуєте плагін для пошукової оптимізації – то потрібно підготувати дані для сніпета згідно вимогам пошукових систем та соціальних мереж.
Олександр Коваль